vrijdag 6 januari 2012

Goed bezig!

Geen foto's deze keer, ik ben namelijk goed bezig! Ons knutselhok/kantoor is al een hele tijd een verschrikkelijke puinbak, ik ben van de week begonnen alles op te ruimen, en dat kost een heleboel tijd. Ik ben namelijk zo'n rommelkont dat ik elk snippertje kant, lint, papier MOET bewaren...en dat heb ik nu allemaal op kleur gesorteerd, erg he? Ik ben er achter gekomen dat ik gewoon veel te veel hobbies, heb en heb gehad, maar kan gewoon geen afstand doen van mijn spulletjes. Als het meezit kan ik vandaag ook mijn nieuwe IKEA expedit bureau in elkaar zetten en dan komt het leuke deel........Aankleden en decoreren...ohohoh..als dat maar niet weer een zootje wordt.
Dan wil ik iedereen nog bedanken voor de aandacht voor mijn webwinkeltje, dankzij jullie is mijn voorraad weer ietsje minder en kan ik binnenkort weer nieuwe artikelen plaatsen waar ik lekker mee bezig ben...wordt vervolgd!
Denken jullie ook nog even aan dit bericht? Ik zou het leuk vinden om 5 mensen iets leuks toe te sturen en op deze manier de handmade love te verspreiden!!!
Oh en de actie op swapworkshop is ook nog verlengd: Als je een profiel aan maakt en mijn naam (wenot) invult bij Referred by, krijgen we beiden credits om lekker van te shoppen!! Doen, want 21 en 22 januari is er een nieuw actie: je kunt dan spulletjes voor de helft van de normale credits kopen! Als je wat aanbiedt ontvang je wel het normale aantal credits, da's toch ook weer mooi meegenomen.
En dan toch nog een foto: Ik won deze supergiveaway bij Fieve! Geweldig toch?

2 opmerkingen:

fieve zei

Wat fijn dat je er blij mee bent;-)!!!

Unknown zei

Je bent zeker goed bezig ;-) En ik ken dat, niets weggooien! Veel plezier met inrichten!!