zaterdag 31 december 2011

Nog even dit..


Nog even laten zien waar ik mee bezig was de laatste dagen..Ik deed net voor Kerst een swap met Hannie. Ik kreeg van haar een ketting en een ring, en ik maakte voor haar dochter een tweezijdig overgooiertje.


Dan haakte ik nog een hoesje voor een krukje, van vintage wolletjes uit 2 grote dozen waar een lief familielid van de week mee kwam. het hoesje is verkrijgbaar op swapworkshop. Als je daar een profiel aanmaakt om te kunnen ruilen, vergeet dan niet mijn naam in te vullen (wenot) bij referred by. We krijgen dan allebei weer credits om te kunnen shoppen.



En last but not least ontving ik vandaag de giveaway die ik had gewonnen op Carolien's blog. Een supergave slaapzak voor de knuffeltjes van Cas. Hoe leuk is 'ie?



En dan kan ik alleen nog maar zeggen: Ik wens iedereen een spetterend uiteinde en heel veel geluk, gezondheid, liefde en creativiteit voor 2012!!

1 opmerking:

Carolien zei

Wat fijn dat het slaapzakje goed is aangekomen! Goed 2012 gewenst!!