zaterdag 3 december 2011

Swaps

Al een aantal jaar swap ik via swap-bot, sinds kort ben ik ook lid van swapworkshop. Je kunt hier je spulletjes "te koop" aanbieden voor credits, dit kunnen materialen zijn, maar ook handgemaakte spulletjes. Zo heb ik al heel wat leuke spulletjes ontvangen; een handgemaakte geisha stempel, een romper voor Noor met een superleuke opdruk erop, en ik doe nu mee aan een secret santa swap. Ik ben benieuwd!! Wil je ook leuke handgemaakte spulletjes "kopen" zonder dat er een portemonnee getrokken hoeft te worden? Meld je dan aan, vul in je profiel bij references mijn naam in: Wenot. Ik ontvang dan weer extra credits waar ik leuke spulletjes mee kan kopen! Aanmelden is gratis en je spulletjes aanbieden ook! Verder is er een forum en is het gewoon een hele gezellige en behulpzame club. Ik zeg: "Doen!"

Geen opmerkingen: