dinsdag 20 december 2011

Post is leuk!

Post is leuk om te krijgen maar ook om te sturen. Ik was de laaste tijd bezig een swap samen te stellen voor Jessica. Dit was voor een kerstpakketjes-swap via het forum van de Dutch Swappers op Swap-bot. Ik was begonnen in allerlei zoete kleurtjes maar dit was uiteindelijk niet naar mijn zin, dus ben ik overnieuw begonnen in een rood/wit thema. Hier een paar sneak peeks van wat ik haar heb gestuurd:




Toen ik het pakketje aan het dichtplakken was, kwam de postbode ook bij mij langs, een superlieve verrassing met kerstwens van Nancy
Ze heeft met haar bigshot wat figuurtjes voor me uitgesneden, uit vilt, maar ook uit raamfolie, helemaal leuk! Daar kan ik weer lekker mee prutsen, kijk maar:


En dan kreeg ik ook nog mijn uiltjes swap van Bouwiena, een superlief gehaakt uiltje en een gave uiltjes hanger met belletje voor in de boom. Stiekem hoopte ik al dat ze zo'n uiltje voor me zou maken..

1 opmerking:

Unknown zei

Ontzettend mooi zeg!! Alles ziet er leuk uit ;-) Post is leuk hè?! Vind ik ook!! liefs, Nancy