maandag 28 mei 2012

Zomerperikelen

Wat een heerlijk weer! Ik heb alleen wel moeite om voor onze jongste spruit passende kleding te vinden. Trok ik haar vorige week nog rompers met lange mouwen aan, nu kan het niet luchtig genoeg, en...ik ben niet voorbereid. Het arme kind brengt dus haar dagen door in mouwloze rompers die 4 maten te groot zijn die ik nog had liggen van haar broertje ( geen foto dus...) Af en toe moeten we natuurlijk naar buiten, en daarvoor heb ik wel twee overslag jurkjes van tricot genaaid, maar de snelheid waarmee het hier in de wasmand beland....(weer geen foto dus, of misschien later) Ik zal voor Noor dus nog even aan de slag moeten, om iets luchtigs te naaien. Vorig jaar naaide ik deze twee jurkjes en kreeg ik het jurkje met de olifant ( hier zit een broekje in vast wat sluit met drukknoopjes) Alleen werkte het weer toen niet zo mee en heeft ze ze nooit aangehad. Ik vind het zonde om ze zomaar naar de Kringloop te brengen, dus ik bied ze hier aan voor de liefhebber met een spruitje maat 68/74.
Kun je net als ik wel wat zomerkleertjes gebruiken en vind je ze leuk, laat dan even een berichtje achter. Edit* De kleertjes zijn naar Kathy gegaan voor haar project

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een geweldige schattige jurkjes, en wat jammer dat ze ze niet heeft gedragen. Zelf pas ik helaas al lang niet meer in dit maatje ;-)

Van mij, voor jou zei

en ook hier heb je iemand blij gemaakt voor mijn project: Geef het door!Dank je wel Wendy voor je gulle hand. Ik zal zorgen dat de kleertjes goed terecht komen bij mensen dit het nodig hebben. liefs kathy