zondag 7 oktober 2012

Druk met van alles

Ik heb de smaak flink te pakken van het naaien met tricot. Vond ik dit een paar maanden geleden nog eng, nu doe ik eigenlijk niets anders meer. De laatste tijd naaide ik veel overslagjurkjes; op een naaigroepje op facebook onstond een ware rage door het pimpen van Zeeman rompertjes en shirtjes. Deze hebben superleuke printjes alleen de pasvorm is beroerd. Ik besloot er overslagjurkjes van te naaien, ik kon er jammergenoeg net een maatje 86 uithalen, dus net te klein voor mijn eigen kleine meid, maar ze zijn allemaal naar lieve kleine meisjes gegaan die ze wel goed pasten..
Ook maakte ik nog een aantal shirtjes voor Cas, toen ik die op facebook liet zien, kwam de ene na de andere vraag voor ook zulke shirtjes, dus vandaag op het stoffenspektakel flink stof in geslagen en ik weet weer wat me te doen staat komende week

3 opmerkingen:

Iris (olapa) zei

Erg leuk gedaan ! zijn die kleedjes gemaakt uit stof van kleding in de zeeman ? Dan moet ik er zeker eens gaan zien erg leuk ! Leuk kleedje !
T-shirts ook leuk :)

Waar op facebook zie jij die dat staan allemaal want ik zie het niet en ben erg nieuwschierg naar waar jij het gevonden hebt :)

Lieve groetjes

pien zei

Mooi allemaal hoor! Enneh.. tricot is geweldig he!

Van mij, voor jou zei

Wat ben je toch handig met kledingmaken! Sofie en Emma droegen met veel plezier de rokjes die je had gemaakt een tijdje terug. omdat het nu kouder wordt, heb ik ze nu in de kast gelegd voor de lente. Ik was er ook dol op en kreeg leuke reacties. Nee, die heb ik niet gemaakt, die heb ik gekregen zei ik elke keer trots.
Ik heb in de zomeruitverkoop heel veel leuke shirtjes en rokjes bij de zeeman gehaald en die ga ik oppimpen om te verkopen op Koninginnedag.lieve groetjes kathy